Tisztel Cím!

Eddig összesen 34 alkalommal rendeltem Önöktől pizzát (vagy egyéb ételt), sokszor előfordult, hogy váratlanul 1,5-2 órára nyúlt a szállítási idő, de kollégáik minden esetben a rendelés leadása után közvetlenül felhívtak és kedvesen tájékoztattak ezzel kapcsolatban. Az utóbbi időben a számlázással is gondok voltak, ugyanarra a típusú rendelésre valamikor felszámoltak szállítási díjat, valamikor nem és emellett az online rendelésleadásnál kijelzett végösszeggel sem egyeztek az összegek, de ezzel nem foglalkoztam, mert úgy gondoltam, hogy a magasabb összeget is szívesen kifizetem a finom pizzáért és az ügyfélközpontú hozzáállásért.

A mai napon sajnos nagyot kellett csalódnom egyik munkatársuk viselkedése, hozzáállása miatt, ami nemhogy a megszokotthoz mérve, de egyáltalán, semmilyen szempontból nem lehet elfogadható.

2016.11.05. 20:02 időpontban online leadtam egy pizza rendelést. Gondoltam, ha megnyúlna a szállítási idő, a megszokottak szerint felhívnak majd és természetesen elfogadom azt, mint eddig minden esetben.

21:35 időpontban felhívtam a +36305403267 hívószámot, ahol átirányítottak egy másik hívószámra, mondván, amit hívtam, az nem a központi étterem, ahonnan a 14. kerületbe szállítanak.

21:37 időpontban felhívtam a +36703299215 hívószámot, amin egyik kolléganőjük vette fel a telefont (nem tudom, hogy ki, mert a beszélgetés alatt sajnos egyszer sem sikerült bemutatkoznia). Miután elmondtam, hogy egy leadott rendelés után érdeklődöm, elmondta, hogy küldött a megadott +36206276869 hívószámra SMS-t, de nem reagáltam. Mondtam, hogy nem kaptam SMS-t, így nem is tudtam reagálni. Kérdeztem, hogy akkor kb mikor érkezik meg a rendelés a leadáshoz képest, amire a válasz az volt, hogy már nem tudja felvenni a rendelésemet, mert sok rendelés van, de egyébként hívott is a megadott telefonszámon, csak nem vettem fel.

A hölgy állításával szemben, nem érkezett sem SMS, sem hívás a +36206276869 hívószámra. Miután tájékoztattam, hogy rendelkezem némi tapasztalattal a telekommunikációs szektorból, legyen szíves utána nézni, mert ilyen nincs, hogy az SMS és a hívás sem talál célba, kivéve, ha azt nem vagy nem a helyes hívószámra indítják, erre ő felháborodva, lekezelően bizonygatta az igazát, majd rám tette a telefont.

A fentiek alapján a következő történt:

1. Online leadtam egy pizzarendelést, amire kaptam egy írásos visszaigazolást, hogy a rendelést rögzítették.

2. Másfél óra elteltével felhívtam a diszpécsert, aki elmondta, hogy az én hibám, hogy nem kapom meg a pizzámat, mert ő nem vagy rossz helyre indította a megkereséseit.

3. Megoldás helyett kaptam másfél órányi várakozás után egy rámrakott telefont.

Bízom benne, hogy el tudják képzelni milyen beszélgetésben volt részem, ha szombat este fél 11-kor leültem a számítógép elé megírni ezt a levelet.

Remélem a segítségükre lehettem abban, hogy mással a jövőben ilyen ne fordulhasson elő.

A mai napon sikerült egyel csökkenteniük a törzsvásárlók számát.

Üdvözlettel:
Menyhei Zoltán
Menyhei Zoltán (2016.11.05)

Hello,

I am tartózkodik a Golden Park Hotel március 15-én és szeretnék , hogy a helyfoglalás 23 fő részére vacsora az étteremben kérem. Szeretnénk kezdeni 07:00 .

Köszönöm,

Simon

Ha ez rendben van , kérjük, írjon nekem :
syc@lutonsfc.ac.uk
Simon Cleary (2016.02.10)
Név:


Üzenet:


Ellenőrző kód:

X
X